Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

1 - Kiedy dojdzie moje zamówienie?

Wszystkie zamówienia staramy się wysyłać w terminie do 5 dni od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie i zmiany statusu zamówienia w sklepie na "W trakcie realizacji". Wyjątkiem są zamówienia zawierające metryczki, obrazki lub kubki, w tym wypadku czas może się nieco wydłużyć z uwagi na to, iż każdy produkt wykonywany jest na Państwa zamówienie.

Wróć do góry

2 - Dlaczego jeszcze nie otrzymałem/am zamówienia?

Z  e-maili i monitoringu przesyłek wynika, że Klienci, którzy nie otrzymali przesyłek w terminie określanym przez pocztę polską najczęściej mają pozostawione awizo w skrzynce, dlatego przed napisaniem e-mail warto zerknąć do skrzynki, czy przypadkiem listonosz nie zostawił takiego awizo, bo np. nikogo nie było w domu, lub przesyłka jest za duża, żeby listonosz mógł ją przynieść osobiście.

Wróć do góry

3 - Mail przypominający pomimo dokonania przelewu?

Jeżeli otrzymali Państwo e-mail przypominający pomimo dokonania przelewu prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na nasze e-mail: desihomepl@gmail.com, będziemy mogli od ręki zatwierdzić taki przelew i zmienić status zamówienia na "W trakcie realizacji".

Wróć do góry

4 - Płatność online (tpay.com) nie powiodła się lub została przerwana, co mogę zrobić?

Wystarczy dokonać płatności przelewem na dane, które znaleźć można na stronie http://desihome.pl/platnosci. Znajdują się tam wszelkie informacje potrzebne do dokonania przelewu tradycyjnego. Jeżeli zależy Państwu na szybkim zaksięgowaniu wpłaty prosimy przesłać potwierdzenie przelewu na e-mail: desihomepl@gmail.com

Wróć do góry

5 - Czy wysyłacie Państwo za pobraniem?

Nie, na chwilę obecną nie wysyłamy produktów za pobraniem.

Wróć do góry

6 - Czy wysyłacie Państwo produkty za granicę?

Tak. Koszt wysyłki za granicę do krajów UE - 45 zł, poza granice UE - 100 zł.

Wróć do góry